Obecnie, ogromną popularnością cieszą się różne zajęcia, na których można być aktywnym fizycznie, gdzie można się odstresować i zrelaksować. Dlatego też powstaje coraz więcej siłowni, szkół tańca czy też zajęć oferujących naukę sztuk walki, a także takich biznesów jak studio yogi. Pamiętajmy jednak o tym, że na starcie tego biznesu powinniśmy maksymalnie zainwestować w jego reklamę, aby od razu móc przyciągnąć jak najwięcej zainteresowanych. W takim przypadku pojawia się pytanie o to, jak promować studio yogi, aby naprawdę stało się popularnym punktem na mapie danego miasta. Jedną z odpowiedzi na to pytanie i naprawdę bardzo sensowną formą reklamy jest reklama linków sponsorowanych, czyli dawne AdWords. Obecnie ten system reklamowy można znaleźć pod nazwą Google Ads.
Dlaczego akurat SEM to dobry pomysł na kampanię reklamową?
Przede wszystkim dlatego, że z taką reklamą można ruszyć niemalże od razu. Po ramowym zaprojektowaniu kampanii, wystarczy jedynie wpłacić pieniądze do budżetu, a następnie niemalże od razu wyświetlać reklamy. A jeśli już mowa o reklamach, warto wiedzieć, że system od Google daje możliwość projektowania bardzo wielu różnych reklam. Co ważne- w szczególności dla biznesów o charakterze lokalnym- w kampaniach można ustawić obszar wyświetlania reklam, a więc można zdecydować się na kampanię kierowaną na dane miasto, powiat czy województwo. Jedną z najpopularniejszych możliwości w ramach systemu jest reklama Google Ads w wyszukiwarce. Są to niewielkie reklamy tekstowe, które wyświetlają się użytkownikom w momencie, kiedy wpisują do wyszukiwarki zapytanie. Standardowo, znajdują się one nad, pod lub z boku organicznych wyników wyszukiwania. W przypadku tej reklamy, płatność rozliczana jest za efekt, który rozumie się poprzez kliknięcie użytkownika w reklamę i przejście na promowaną stronę internetową. Taka forma reklamy pozwala wyjść naprzeciw użytkownikom, którzy szukają konkretnych usług- na przykład jakichś ciekawych zajęć, które będą dla nich stanowić rozrywkę i okazję do bycia aktywnym fizycznie. Jeśli potrzebujesz takiej reklamy wejdź na: https://brandbay.pl/prowadzenie-adwords-sem
A może reklama w sieci reklamowej?
To alternatywny rodzaj kampanii w ramach Google Ads, gdzie na stronach partnerskich Google można wyświetlać zarówno reklamy tekstowe jak i banerowe. W przypadku takiej kampanii zdobywamy jednak użytkowników znacznie bardziej przypadkowych, którzy klikając w reklamę, bo na przykład ich ona zainteresowała podczas czytania jakiegoś artykułu, chociaż wcześniej w ogóle nie myśleli o tym, aby zacząć uczęszczać na dane zajęcia. Bez wątpienia jednak, kampania w sieci reklamowej pozwala zwiększać popularność danej firmy i świadomość jej istnienia na rynku.